Textos de l'empresa | |
1.4. La reclamació EXEMPLE DE RECLAMACIÓ
Sr. Domènec Rius, fill Senyor Rius, Lamento haver de posar-me en contacte amb vós per escrit i en els termes que tot seguit exposaré, però considero que heu abusat de la meva confiança. Com bé sabeu, vaig
fer la meva comanda de peces per al mes d'abril amb dos mesos
de temps, això és, el dia 2 de febrer, i vaig insistir
que fóssiu escrupolós en el lliurament de les peces
i en la seva qualitat ja que havien de ser destinades gairebé
íntegrament a les festes del Carnestoltes de l'Ajuntament. Tot i el meu advertiment, vàreu realitzar el subministrament després de la data assenyalada en la vostra carta del dia 14 de març i, a més, en pèssimes condicions higièniques i de qualitat, la qual cosa em comportarà més d'un problema amb els responsables del sopar. Per si tot això no fos prou, us heu negat repetidament a contestar les meves trucades telefòniques. Per tot això, i lamentant-t'ho molt ja que el vostre pare m'ha servit durant molts anys carn de primera qualitat, us faig saber que la nostra relació queda trencada. Atentament (signatura) Gósol, 15 de maig de 1995 |