Textos de l'empresa | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. La nota
de despeses
Document mitjançant el qual es formalitza la liquidació de les despeses derivades del lliurament d'un bé o de la prestació d'un servei, quan aquests no s'han inclòs en la factura. Les despeses que es facturin separadament per mitjà d'una nota de despeses suportaran el tipus d'IVA que els correspongui d'acord amb la seva naturalesa i no estaran gravades, per tant, amb el tipus impositiu corresponent a l'operació principal, que és el que se'ls hagués aplicat si s'haguessin facturat conjuntament. Formalment, la nota de despeses és un document similar a la factura i, per tant, ha de complir els mateixos requisits. ESTRUCTURA DE LA NOTA DE DESPESES1. Dades identificadores de la persona venedora 1.1. Raó social o nom i cognoms 2. Identificació del document 3. Identificació de la persona compradora 3.1. Raó social o nom i cognoms 4. Dades de l'operació 5. Lloc i data d'emissió MODEL DE NOTA DE DESPESES
|