Com et podem ajudar
-
A l'Oficina d'Atenció Ciutadana
-
A la Delegació
-
Als serveis territorials
A l'Oficina d'Atenció Ciutadana
A les Oficines d’Atenció Ciutadana (OAC) t'atenem i t'informem sobre tots els tràmits de la Generalitat. A Barcelona hi ha una oficina al centre de la ciutat i una altra al Districte Administratiu de la Generalitat.
Atenció presencial: pots demanar cita per evitar haver-te d'esperar. Si vens a fer un tràmit en concret, consulta abans la pàgina de tràmits de la Generalitat per conèixer els terminis, els requisits i els documents que necessitaràs. Pots descarregar el formulari, emplenar-lo i portar-lo a l'oficina.
Demanar una cita a l’OAC
Tramitació atesa: podem fer tramitar i signar en nom teu, previ consentiment.
Registre: pots presentar documentació en paper al registre de l’OAC. Les persones de l’OAC també et poden assessorar sobre la presentació telemàtica de les sol·licituds.
IdCAT i IdCAT Mòbil: L'OAC és una entitat de registre col·laboradora de CATCert i, per tant, pot generar el certificat digital IdCAT i lliurar-te'l al moment, i tramitar també l'IdCAT Mòbil.
A la Delegació
La Delegació a Barcelona representa institucionalment el Govern al territori i vetlla perquè les polítiques que defineix s'implementin des de la proximitat a l'àmbit local. Així mateix, pel seu coneixement i arrelament al territori, podem detectar les oportunitats i reptes existents en qualsevol àmbit i treballar-hi.
A través de la Delegació a Barcelona, el Govern està més a prop de la ciutadania i a la inversa.
Servei de registre de documents
El Registre de la Delegació Territorial del Govern a Barcelona gestiona tota la documentació d'entrada i sortida de les unitats orgàniques de la Delegació i de l'Institut d'Estadística de Catalunya (IDESCAT).
Les oficines de registre són unitats administratives que tenen atribuïdes funcions de recepció i tramesa de sol·licituds, escrits i comunicacions. La seva finalitat és aconseguir un sistema de control i garantia interna i externa dels documents que es presenten a l'Administració i dels documents oficials que s'envien a altres òrgans administratius o particulars.
Segons aquests principis i objectius el Registre de la Delegació Territorial del Govern a Barcelona rep i gestiona documentació adreçada a qualsevol administració pública.
Actualment cohabiten la tramitació en paper juntament amb l'electrònica i/o telemàtica.
Als serveis territorials
A més de les Oficines d'Atenció Ciutadana de Barcelona hi ha diverses oficines de registre i tramitació dels departaments de la Generalitat arreu de les comarques de la vegueria de Barcelona.
On actuem
La Delegació del Govern a Barcelona dona servei a les comarques del Baix Llobregat, Barcelonès, el Maresme, el Vallès Occidental i el Vallès Oriental.