Com et podem ajudar
-
A la Delegació
-
A l'Oficina d'Atenció Ciutadana
-
Serveis territorials
A la Delegació
La delegació a la Catalunya Central representa institucionalment el Govern al territori i vetlla perquè les polítiques que defineix s'implementin des de la proximitat a l'àmbit local. Així mateix, pel seu coneixement i arrelament al territori, podem detectar les oportunitats i reptes existents en qualsevol àmbit i treballar-hi.
A través de la Delegació a la Catalunya Central, el Govern està més a prop de la ciutadania i a la inversa.
A l'Oficina d'Atenció Ciutadana
A l'Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de la Catalunya Central a Manresa t'atenem i t'informem sobre tots els tràmits de la Generalitat.
Atenció presencial: pots demanar cita per evitar haver-te d'esperar. Si vens a fer un tràmit en concret, consulta abans la pàgina de tràmits de la Generalitat per conèixer els terminis, els requisits i els documents que necessitaràs. Pots descarregar el formulari, emplenar-lo i portar-lo a l'oficina.
Demanar una cita a l’OAC
Autoservei: hi ha 2 ordinadors a disposició de la ciutadania per a fer qualsevol tràmit o gestió. A més a més, si necessites ajuda, el personal de l’OAC et pot donar suport. Si vols que t’ajudem a tramitar, demana cita.
Tramitació atesa: el personal de l’OAC pot tramitar i signar en nom teu, previ consentiment.
Registre: pots presentar documentació en paper al registre de l’OAC. Les persones de l’OAC també et poden assessorar sobre la presentació telemàtica de les sol·licituds.
Certificats digitals: L'OAC és una entitat de registre col·laboradora de CATCert i, per tant, pot generar el certificat digital IdCAT i lliurar-te'l al moment, i tramitar també l'IdCAT Mòbil.
Serveis territorials
On actuem
La Delegació del Govern a la Catalunya Central dona servei a les comarques del Bages, el Berguedà, el Lluçanès, el Moianès, Osona, el Solsonès i vuit municipis del nord de l'Anoia.