Els camps marcats amb asterisc (*) són obligatoris. Empleneu el formulari en majúscules i sense accents. Les persones que incorrin en inexactituds o falsedats en l’emplenament del formulari de participació poden ser excloses de la participació en aquesta oferta
Dades de la convocatòria
Primer cognom* Segon cognom Nom*
NIF/NIE*            Telèfon mòbil* Correu electrònic*
Dades acadèmiques
Formació oficial finalitzada i requerida al punt 2 de l'anunci* Llicenciatura, grau o equivalent (especifiqueu) Diplomatura universit. o equivalent (especifiqueu) Títol batxillerat / CFGS / FP 2n grau Títol graduat ESO/CFGM/FP 1r grau/graduat escolar Certificat d'escolaritat Cap titulació
Indiqueu la titulació*
Certificat* Nivell superior o equivalent C2 Nivell de suficiència o equivalent C1 Nivell intermedi o equivalent B2 Nivell elemental o equivalent B1 Nivell bàsic A2 Cap acreditació
Indiqueu quina és la vostra darrera vinculació amb l'Administració*
Funcionari/ària de carrera Funcionari/ària interí/ina Funcionari/ària interí/ina (funcionari/ària de carrera en excedència) Laboral fix/a Laboral temporal No he tingut cap vinculació amb l’Administració de la Generalitat
Grup A1 A2 C1 C2 Altres agrupacions professionals
Cos
Si presteu o heu prestat serveis com a personal laboral, indiqueu
Categoria
Departament d'adscripció actual o últim Departament de la Presidència Departament de TerritoriDepartament d'Economia i HisendaDepartament d'Acció Exterior i Govern ObertDepartament d'EducacióDepartament de Salut Departament d'Interior Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda RuralDepartament de CulturaDepartament de Justícia, Drets i Memòria Departament de Drets Socials Departament d'Empresa i TreballDepartament d'Igualtat i FeminismesDepartament de Recerca i UniversitatsAltres
Experiència professional en altres administracions o entitats públiques No Sí
Àmbits professionals que té experiència (marqueu el o les que procedeixin) Gestió de personal Selecció i provisió de personal Gestió econòmica i pressupostària Contractació Subvencions Assessorament jurídic Secretariat de direcció Arxiu i gestió documental Gestió de base de dades Registre Prevenció riscos laborals Àrea TIC Atenció al públic Biblioteca Altres
Disposo d’experiència recollida en l’apartat 4 de l’anunci (Aspectes a valorar), si s’escau. No Sí
Disposo d’experiència i/o de formació acreditada en (marqueu el o les que procedeixin): Certificat ACTIC (indiqueu el nivell) Nivell 1 – Certificat bàsicNivell 2 – Certificat mitjàNivell 3 – Certificat avançat Pesca i Alimentació Ofimàtica nivell avançat (word, excel, accés, Outlook, i/o power point) Ofimàtica (OneNote, OneDrive i/oTEAMS) Eines d’administració digital (Tramitador Genèric, e-Notum, e-Valisa, -eCòpia, Portasignatures, EACAT i/o PICA) Eines corporatives de contractació (GEEC, GECAT,PSCP, RELI, RPC) Eines corporatives de recursos Humans (GIP-SIP, Click and Decide, ATRI,etc) Eines corporatives de subvencions (TAIS, etc...) Eines corporatives àmbit execució penal (SIPC, SIEP, SIJJ, JOVO, etc.) Eines corporatives de Dret i Entitats Jurídiques (SPICA) Llenguatge administratiu Llenguatge jurídic Redacció de documents
Documentació a annexar
Cal que anomeneu el fitxer del currículum amb el format:
Cognom1_Cognom2_Nom
El fitxer annexat no pot ser més gran de 2 MB i no ha de contenir espais en blanc ni caràcters especials (ç, ñ, &, accents, signes de puntuació, etc.) perquè poden ocasionar problemes en la seva descàrrega. (ex. Fernandez_Puig_Joan.pdf) Currículum personal actualitzat* (no ATRI) on consti la informació que es detalla en el model de currículum que consta en aquest enllaç.model currículum.
Declaracions responsables
D'acord amb l'article 69 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, declaro responsablement que:*
Capacitat
Tinc la capacitat funcional, física i psíquica, necessària per desenvolupar les funcions del lloc de treball objecte de l’oferta No tinc la capacitat funcional, física i psíquica, necessària per desenvolupar les funcions del lloc de treball objecte de l’oferta
Discapacitat
Tinc la condició legal de persona discapacitada amb un grau igual o superior al 33% i la capacitat per desenvolupar les funcions del lloc de treball al qual opto. Sol·licito, si s'escau, les adaptacions que corresponguin per a la realització de les proves previstes en l'oferta per a la cobertura provisional del/s lloc/s de treball.
Informació bàsica de protecció de dades personals
Processos de selecció i provisió
Finalitat: gestionar els processos de selecció i provisió de personal funcionari, personal laboral i personal interí del Departament de Justícia, Drets i Memòria.
Legitimació: missió realitzada en interès públic d’acord amb el Decret legislatiu 1/1997 de la funció pública.
Destinataris: les dades es podran cedir, si escau, en els casos previstos per la normativa i, en concret, al Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada.
Drets de les persones interessades: podeu trobar la informació relativa als drets de les persones interessades i com exercir-los al web del Departament.
Informació addicional: per ampliar aquesta informació i conèixer els detalls del tractament de dades podeu accedir a la pàgina Informació detallada dels tractaments del web del Departament.
Consento el tractament de les meves dades per a les finalitats esmentades en aquest formulari.*