-
A l'Oficina d'Atenció Ciutadana
-
A la Delegació
-
En els Serveis Territorials
A l'Oficina d'Atenció Ciutadana
A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de la Delegació del Govern a Lleida t'atenem i t'informem sobre tots els tràmits de la Generalitat.
Atenció presencial: pots demanar cita per evitar haver-te d'esperar. Si vens a fer un tràmit en concret, consulta abans la pàgina de tràmits de la Generalitat per conèixer els terminis, els requisits i els documents que necessitaràs. Pots descarregar el formulari, emplenar-lo i portar-lo a l'oficina.
Demanar una cita a l’OAC
Tramitació atesa: podem fer tramitar i signar en nom teu, previ consentiment.
Punt d’autoservei. Disposem d’un espai amb ordinador, connexió a internet i impressora. L'OAC et pot assessorar i ajudar per a què pugueu iniciar les vostres tramitacions. En cas que sigui necessari disposar de certificat digital IdCAT per a la teva autenticació i signatura, la mateixa OAC et pot gestionar l'obtenció d'aquest certificat.
Registre. L'OAC a Lleida és una oficina de registre de la Generalitat i és responsable de registrar d'entrada tots els documents que la ciutadania adreça a les administracions públiques i de traslladar-los a la unitat competent per a la seva resolució.
IdCAT. L’OAC és una entitat de registre col·laboradora de CATCert i, per tant, pot generar el certificat digital IdCAT i lliurar-lo al moment, i també el servei d'identificació IdCAT-mòbil.
Tràmits per a empreses. Els tràmits d'activitat econòmica també es poden consultar al web de Canal Empresa. Recorda que les empreses i altres col·lectius només poden fer els tràmits per internet.
A la Delegació
La delegació a Lleida representa institucionalment el Govern al territori i vetlla perquè les polítiques que defineix s'implementin des de la proximitat a l'àmbit local. Així mateix, pel seu coneixement i arrelament al territori, podem detectar les oportunitats i reptes existents en qualsevol àmbit i treballar-hi.
A través de la Delegació a Lleida, el Govern està més a prop de la ciutadania i a la inversa.
Servei de registre de documents
A l’oficina de la Delegació del Govern a Lleida pots registrar documents i enviar-los a altres administracions.
Per al servei de registre, tingues en compte que:
- Només es pot enviar documentació a organismes, administracions i institucions públiques.
- Si envies documentació en nom d’una altra persona, has de dur una autorització signada.
- No s’emeten còpies autèntiques. Ara bé, si enviees documentació a través del registre, podràs descarregar com a còpia autèntica la documentació enviada.
En els Serveis Territorials
Les OAC dels serveis territorials, ofereixen informació específica dels tràmits i serveis propis de cada departament:
On actuem
La Delegació del Govern a Lleida dona servei a les comarques de les Garrigues, la Noguera, el Pla d'Urgell, el Segrià, la Segarra i l'Urgell.