Els Clubs de Producte de Turisme de Catalunya són programes d’ajut a la comercialització dels productes o segments específics de l’oferta turística catalana.

L’objectiu dels Clubs és definir, conjuntament amb el sector privat i entitats membres de cada club, les estratègies i els plans de promoció ajustats a les necessitats de cada producte, en funció de les circumstàncies del seu mercat.

Quants Clubs existeixen actualment?

Cada club està format per empreses, entitats i professionals especialitzats en cadascun d’aquests productes.  

Turisme de Catalunya posa a disposició dels membres del Club els coneixements, infraestructures, contactes i recursos econòmics necessaris per rendibilitzar les accions de promoció realitzades des de Turisme de Catalunya per cada producte concret.

Què ofereix el Club de Producte als Membres?

  1. L’assessorament professional en matèria de promoció turística, basat en el coneixement i l’anàlisi de cadascun dels mercats.
  2. La definició d’estratègies promocionals i d’ajut a la comercialització, ajustades a les exigències de la demanda i a les característiques de cada mercat.
  3. La confecció i aplicació d’un Pla d'Accions específicament dissenyat en funció dels interessos dels membres del Club.