Català / Castellano

REPRESENTANTS ELECTORALS

REPRESENTANTS DE L’ADMINISTRACIÓ EN MUNICIPIS DE MÉS DE 10.000 HABITANTS

El representant de l’Administració haurà de comparèixer abans de les 8 hores del dia 1 de novembre al col·legi electoral al qual pertany/en la/les mesa/es que li hagi/n estat assignada/es per reunir-se amb el coordinador de col·legi electoral.

Els representants de l’Administració disposaran d’una línia telefònica 900 de trucada gratuïta que hauran d’utilitzar en el cas que falli la transmissió pel dispositiu PDA. Si el Centre de Recollida d’Informació (CRI) s’hagués de posar en contacte amb el representant, ho farà al telèfon mòbil que ell hagi facilitat, i que en tot moment ha d’estar operatiu, fins a les 24 hores. L’incompliment d’aquest requisit comportarà el no abonament de la gratificació.

Constitució de les meses electorals

L’hora màxima d’obertura de les meses són les 9.45. Si a aquesta hora alguna mesa no s’hagués obert, el representant de l’Administració haurà d’informar al Centre de Recollida d’Informació (CRI) a través del telèfon d’incidències i explicar la causa de no obertura. Posteriorment, haurà d’esperar-se fins que s’obri i comunicar l’obertura.

Una vegada oberta/es la/les mesa/es assignada/es, el representant de l’Administració es reunirà amb el coordinador de col·legi electoral per comunicar-li l’obertura. En el supòsit que el coordinador de col·legi tingués problemes en la transmissió de les dades amb el dispositiu PDA, el representant de l’Administració haurà de comunicar telefònicament l’obertura de la/les mesa/es al seu càrrec al Centre de Recollida d’Informació (CRI) al telèfon de transmissió de dades imprès en el seu butlletí.

Tramesa d’informació al Centre de Recollida d’Informació (CRI) a les 13h i a les 18h

El representant de l’Administració s’haurà de presentar novament davant la/les mesa/es assignada/es a les 13 hores i a les 18 hores per comprovar el nombre d’electors que fins aquell moment han votat i reunir-se amb el coordinador electoral per facilitar-li la dada per a la transmissió. En el supòsit que el coordinador de col·legi tingués problemes en la transmissió de les dades amb el dispositiu PDA, el representant de l’Administració haurà de comunicar telefònicament el nombre de votants de la/les mesa/es al seu càrrec al Centre de Recollida d’Informació (CRI) al telèfon de transmissió de dades imprès en el seu butlletí.

Escrutini

A les 19.30h, el representant de l’Administració haurà de comparèixer de nou davant del coordinador de col·legi electoral i un cop finalitzada la votació recollirà les dades d’escrutini i una còpia de l’acta d’escrutini de cadascuna de les meses al seu càrrec. Immediatament després, s’haurà de reunir amb el coordinador del col·legi electoral per facilitar-li les dades i lliurar-li els butlletins amb les dades i les actes d’escrutini de la/les mesa/es assignada/es. El coordinador trametrà la informació a través del dispositiu PDA al Centre de Recollida d’Informació (CRI). En el supòsit que el coordinador de col·legi tingués problemes en la transmissió de les dades, el representant de l’Administració haurà de comunicar telefònicament les dades de l’escrutini de la/les mesa/es al seu càrrec al Centre de Recollida d’Informació (CRI) al telèfon de transmissió de dades imprès en el seu butlletí.

REPRESENTANTS DE L’ADMINISTRACIÓ EN MUNICIPIS DE MENYS DE 10.000 HABITANTS

El representant de l’Administració haurà de comparèixer abans de les 8 hores del dia 1 de novembre al col·legi electoral al qual pertany/en la/les mesa/es que li hagi/n estat assignada/es.

Constitució de les meses electorals

El representant de l’Administració haurà d’informar de l’obertura de la/les mesa/es al Centre de Recollida d’Informació (CRI) a través del telèfon de transmissió de dades imprès en el seu butlletí, una línia 900 de trucada gratuïta

L’hora màxima d’obertura de les meses són les 9.45. Si a aquesta hora alguna mesa no s’hagués obert, el representant de l’Administració haurà d’informar al Centre de Recollida d’Informació (CRI) al telèfon d’incidències i explicar la causa de no obertura. Posteriorment, haurà d’esperar-se fins que s’obri i comunicar l’obertura.

Tramesa d’informació al Centre de Recollida d’Informació (CRI) a les 13h i a les 18h

El representant de l’Administració haurà de presentar-se novament davant la/les mesa/es assignada/es a les 13 hores i a les 18 hores per comprovar el nombre d’electors que fins aquell moment han votat i comunicar telefònicament aquesta dada al Centre de Recollida d’Informació (CRI) al telèfon de transmissió de dades imprès en el seu butlletí.

Escrutini

Finalitzada la votació, el representant de l’Administració haurà de comparèixer de nou davant la/les mesa/es assignada/es, recollirà les dades d’escrutini i una còpia de l’acta d’escrutini de cadascuna de les meses al seu càrrec. Immediatament després, s’haurà de traslladar a l’ajuntament del municipi i lliurar al secretari/ària de l’ajuntament una còpia de l’acta d’escrutini de cadascuna de les meses assignades. Els butlletins de transmissió de dades restarà en mans dels representants de l’Administració, que tindran l’obligació de mantenir el seu telèfon mòbil operatiu i estar localitzables fins a les 24 hores per atendre qualsevol aclariment del Centre de Recollida d’Informació (CRI) en cas d’incidència. L’incompliment d’aquest requisit comportarà el no abonament de la gratificació

Barcelona, setembre de 2006

(c) Departament de Governació
i Administracions Públiques
www.parlament2006.cat
parlament2006@gencat.net

Web optimitzada per a 1024x768 i les últimes versions dels navegadors
Conformitat amb el Nivell Triple-A, de les Directrius del W3C-WAI