Per poder fer el seguiment de la jornada electoral Centre de Difusió de Dades, instal·lat al Parlament de Catalunya, els mitjans de comunicació interessats s’han d’acreditar expressament i amb suficient antelació davant el Gabinet de Premsa del Departament de Governació i Administracions Públiques.
Per acreditar-se, cal enviar un correu electrònic a l’adreça: eleccions.premsa@gencat.cat amb la informació següent al cos del missatge:
Nom i cognoms:
Número del document d’identitat (amb la lletra):
Data de naixement:
Mitjà de comunicació:
Vinculació al mitjà (redactor, fotògraf, tècnic...):
Telèfons de contacte:
Adreça electrònica de contacte:
A més, al missatge cal adjuntar una fotografia, format carnet, amb resolució suficient per imprimir-la però de menys de 500 kb. El nom d’aquest arxiu d’imatge ha de ser el primer cognom i el número d’identitat complet de la persona que s’acredita, expressat de la següent manera: garcia12345678Z.jpg
Les acreditacions es poden recollir personalment al Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, de Barcelona) fins al divendres 26 de novembre. També es poden recollir personalment el dia abans de les eleccions, dissabte 27, al Parlament de Catalunya, coincidint amb la presentació que es realitzarà davant els mitjans de comunicació dels espais i elements de difusió de la jornada electoral.
Per qualsevol dubte, pregunta o petició podeu contactar amb l’oficina de premsa de les eleccions, a l’adreça eleccions.premsa@gencat.cat i al telèfon 935671793.