MALALTS I PERSONES DISCAPACITADES
En el cas de malaltia o incapacitat que impedeixi l’elector desplaçar-se personalment a una oficina de Correus i demanar la sol·licitud de vot per correu, s’ha d’actuar de la manera següent:
- La sol·licitud d’inscripció en el cens es pot fer en nom de l’elector per una altra persona autoritzada notarialment o consolarment mitjançant un document que s’estendrà individualment en relació amb cada elector i en el qual no s’hi pot incloure més d’un elector, ni una mateixa persona representar més d’un elector.
- El desplaçament dels notaris al domicili dels electors malalts o discapacitats perquè aquests atorguin el poder notarial és gratuït per a l’elector, ja que, com ha indicat la Junta Electoral Central, aquestes despeses s’han d’entrendre incloses en el criteri de gratuïtat dels actes notarials.
- El termini per demanar el vot per correu és del 8 de setembre al 23 d’octubre.
- El termini per a la remissió del sobre amb el vot és del 12 d’octubre al 28 d’octubre.