Català / Castellano

ALTRES CIRCUNSTÀNCIES

MALALTS I PERSONES DISCAPACITADES 

En el cas de malaltia o incapacitat que impedeixi l’elector desplaçar-se personalment a una oficina de Correus i demanar la sol·licitud de vot per correu, s’ha d’actuar de la manera següent:

  • La sol·licitud d’inscripció en el cens es pot fer en nom de l’elector per una altra persona autoritzada notarialment o consolarment mitjançant un document que s’estendrà individualment en relació amb cada elector i en el qual no s’hi pot incloure més d’un elector, ni una mateixa persona representar més d’un elector.
  • El desplaçament dels notaris al domicili dels electors malalts o discapacitats perquè aquests atorguin el poder notarial és gratuït per a l’elector, ja que, com ha indicat la Junta Electoral Central, aquestes despeses s’han d’entrendre incloses en el criteri de gratuïtat dels actes notarials.
  • El termini per demanar el vot per correu és del 8 de setembre al 23 d’octubre.
  • El termini per a la remissió del sobre amb el vot és del 12 d’octubre al 28 d’octubre.

 

 

 


(c) Departament de Governació
i Administracions Públiques
www.parlament2006.cat
parlament2006@gencat.net

Web optimitzada per a 1024x768 i les últimes versions dels navegadors
Conformitat amb el Nivell Triple-A, de les Directrius del W3C-WAI