Fòrum de debat
Castellano
English

 

 

Globalització, empreses i consum crític
Número 28 - desembre de 2000
 

Editorial

La responsabilitat social de les corporacions. Deure o conveniència
Ramon Guardia
El màrqueting social millora la competitivitat de les empreses i fa que aquestes cooperin amb causes d'interès social i/o ambiental. És l'anomenada empresa ciutadana.

Els límits de la societat de consum
Dani Wagman
La societat d'avui es troba davant d'un repte de gran transcendència: aconseguir reduir l'impacte del consum, però no troba mecanismes per fer-ho possible. L'autor planteja diverses alternatives..

Consum socialment responsable
Eduard Cantos
Empreses i consumidors multipliquen les iniciatives per imaginar formes de consum menys agressives amb l'entorn i que incorporin valor ètics.

Què ès el consum crític?
Montse Peirón
El consum crític consisteix a triar entre les diferents marques que hi ha al mercat, no només en funció dels criteris habituals, sinó incorporant l'indicador del comportament en qüestions ètiques i ambientals.

Entrevista a Arcadi Oliveres
Lluís Reales

Normativa ambiental
Ignasi Doñate
El consum ètic ambiental

Llibres
Bibliografia seleccionada sobre el tema de la revista


Medi Ambient. Tecnologia i Cultura no s'identifica necessàriament amb l'opinió que expressen els articles signats
© Departament de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya
DL: B-44071-91
ISSN:  1130-4022