Fòrum de debat
Castellano
English
Globalització, empreses i consum crític
Número 28 - desembre de 2000
La responsabilitat social de les corporacions. Deure o conveniència
Ramon Guardia
El màrqueting social millora la competitivitat de les empreses i fa que aquestes cooperin amb causes d'interès social i/o ambiental. És l'anomenada empresa ciutadana.Els límits de la societat de consum
Dani Wagman
La societat d'avui es troba davant d'un repte de gran transcendència: aconseguir reduir l'impacte del consum, però no troba mecanismes per fer-ho possible. L'autor planteja diverses alternatives..Consum socialment responsable
Eduard Cantos
Empreses i consumidors multipliquen les iniciatives per imaginar formes de consum menys agressives amb l'entorn i que incorporin valor ètics.Què ès el consum crític?
Montse Peirón
El consum crític consisteix a triar entre les diferents marques que hi ha al mercat, no només en funció dels criteris habituals, sinó incorporant l'indicador del comportament en qüestions ètiques i ambientals.Entrevista a Arcadi Oliveres
Lluís RealesNormativa ambiental
Ignasi Doñate
El consum ètic ambientalLlibres
Bibliografia seleccionada sobre el tema de la revista