Eleccions al Parlament de Catalunya 2012

Vot del personal embarcat

Com vota el personal embarcat?

El procediment de votació per al personal dels bucs de l’Armada, marina mercant o flota pesquera d’altura, abanderats a Espanya, que hagin de romandre embarcats des de la convocatòria de les eleccions fins la seva celebració i que durant el citat període toqui ports, prèviament coneguts, en el territori nacional, consisteix en un vot per correu amb les següents especialitats:

Es sol·licitarà el certificat d’inscripció en el cens electoral i la documentació per exercir el dret de sufragi a la Delegació Provincial de l’Oficina del Cens Electoral on l’elector està inscrit per radiotelegrafia, correu electrònic o fax.

    En el missatge es faran constar les següents dades:
  • Nom i cognoms del sol·licitant
  • Número de DNI
  • Data de naixement
  • Municipi i província de naixement
  • Municipi de residència en el que està inclòs al Cens Electoral
  • Carrer i número de domicili
  • Nom del buc en què es troba embarcat
  • Port/s en que tingui prevista la seva arribada el buc, amb indicació de les dates concretes que s’hagin de produir

En el cas que pugui rebre la documentació electoral per mitjà d’un altre buc, s’indicarà l’armador, consignatari o buc on hagi de ser enviada.

La Delegació Provincial de la Oficina del Cens Electoral corresponent, una vegada es comprova la inscripció de l’interessat, considerarà a tots els efectes com rebuda la sol·licitud i remetrà la documentació al port o a l’armador, consignatari o buc que l’elector hagués designat.

Un cop l’elector rebi la documentació remetrà per correu certificat i urgent la documentació electoral a la mesa que li correspon votar, des de qualsevol dels ports on el buc atraqui.