Us heu d’adreçar personalment a qualsevol oficina de Correus i, presentant l’original del DNI, fer una sol·licitud de certificat d’inscripció en el cens electoral. Només en cas de malaltia o incapacitat, acreditades mitjançant certificat mèdic, pot una persona diferent a l’interessada sol·licitar aquest certificat, i per a això ha de ser autoritzada per mitjà d’un document notarial o consular estès individualment.
A partir del trenta-quatrè dia posterior a la convocatòria i abans del sisè dia anterior a la votació, la delegació provincial de l’Oficina del Cens Electoral corresponent, trametrà per correu certificat al domicili que hagueu assenyalat el certificat censal juntament amb les paperetes, el sobre de votació i un sobre adreçat al president de la mesa en la qual us correspon votar, a més d’un full explicatiu del procediment que s’ha de seguir. Del 5 de novembre al 18 de novembre.
L’acusament de recepció de la documentació anterior haurà de ser signat personalment per la persona interessada prèvia acreditació de la seva identitat. En cas de no trobar-se a l’adreça assenyalada en la sol·licitud del vot, se li comunicarà que ha d’anar personalment o a través de representació (en cas de malaltia o incapacitat certificada mèdicament) a l’oficina de Correus corresponent per a, prèvia acreditació, rebre la documentació per al vot per correu.
Un cop escollida la papereta de vot i introduïda en el sobre de votació, l’heu de tancar i introduir, juntament amb el certificat d’inscripció en el cens, en el sobre adreçat al president de la mesa, el qual heu de remetre per correu certificat abans del tercer dia previ al de la celebració de les eleccions. Del 5 de novembre al 21 de novembre.